Reklamace a vrácení zboží

Jak na vrácení nebo reklamaci zboží?

Právo na vrácení zboží bez udání důvodu – přesněji právo na odstoupení od kupní smlouvy ve 14 denní lhůtě – náleží pouze člověku, tedy fyzické osobě nakupující mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání.

Produkty zakoupené na fyzickou osobu (nepodnikatele), je možné vrátit ve 14 denní zákonné lhůtě viz obchodní podmínky. Stejné je to v případě výměny nebo reklamace (reklamovat můžete samozřejmě po celou dobu záruky).

Produkty zabalte a spolu s průvodním dopisem zašlete na adresu skladu:

3D Printify
Zdeněk Svoboda 
Bečov čp. 215
435 26 Bečov

V průvodním dopise uveďte číslo objednávky, kontakt na Vás a stručně popište Váš požadavek tak, abychom po rozbalení věděli, jak máme s přijatým zbožím naložit. V případě vrácení nezapomeňte na číslo bankovního účtu pro vrácení peněz.

Odstoupení od smlouvy u již odeslaného zboží

Pokud jste se rozhodli odstoupit od kupní smlouvy v době, kdy bylo zboží již odesláno, ale ještě nedoručeno, je možné využít svého práva podle § 1829 občanského zákoníku. O svém rozhodnutí nás prosím co nejdříve informujte, ideálně e-mailem, a uveďte číslo objednávky. Následně můžete zásilku odmítnout při doručení, což zajistí její vrácení zpět k nám.

Podle zákona nese náklady na vrácení zboží zákazník, pokud nebylo dohodnuto jinak. Tyto náklady mohou zahrnovat přepravu zpět k prodávajícímu, která vám může být vyúčtována.

Nákupní košík